incim23 eltim 2300 normal doğurdu, komşum 2 kg normal doğurmuş, genelde kilosunun küçük olması pek sorun olmuyor diye biliyorum kalp atışı takip edilerek doğuyor zaten, olası bir aksilikte sezaryene alınabiliyor fikrinizi sunabilirsiniz
Annemin bir arkadaşı var 7aylik evde normal dogurmus anı sancısı başlamış ambulans gelene kadar çocuk dogumus hiç bsy olmamış MaşaAllah anlatasim geldi, nadir olaylardan ötürü hemen sezaryen denir ya, bende bu nadir olaylardan ötürü normal doğum deyim dedim.