Bernnnaaaa Ef216 ultrasona güvenmeyin benim doğumdan 2 gün önce 3000gr gelmişti 39.haftada 2 gün sonra doğurdum 3300 doğdu. İki günde 300gr alması zaten imkansız ultrason ölçülerine güvenme demişti zaten doktorum
Hdemir1618 Ef216 her bebek aynı olmuyor zaten ultasonda 500 gram eksik fazla olabilir diyor doktor sağlıklı olsunda 🙈❤️
Anneoluyorumbb Yani şöyle düşük değil kesinlikle ama haftasına kıyasla en az 3500 3700 olması gerekirdi birde rakamlar tam net sonuç vermiyor doğumda 300 gram oynasa 300 gram kilosu eksik doğar burnunda göz önümde bulundurun
Ef216 Anneoluyorumbb evet sapmalar olabilir dedi doktorumuzda ama Bernnnaaaa evet haklisiniz sapma cok oluyormus
Ef216 Gokcemom2023 sagligi yerinde olsun da buna takilmamak.lazim hep bunu diyorum kendime ama ister istemez cevredeki laflardan etkileniyorum
Gokcemom2023 Ef216 cevreyi hiç takmam canı içinde olan büyüyor doğduktan sonra zaten daha hızlı kilo alıyolar benim 2 hafta gelişim geriliği var 34+1 de 2000 kiloydu inşallah küvez kilosunun üzerine cıkarız diye dua ediyorum
Tugce_gokalp Ef216 ilk bebeğimi doğuma girerken 2 kilo 800 mü ne ölçmşlerdi ama 3 kilo 460 gram doğdu çokta takılmayn bence
Ebebe Ef216 eşiniz ve siz minyonsaniz minnoş bir bebiş olabilir. Teyzem de sizin haftanizda 2800 doğum yapmıştı gayet de sağlıklı bir bebiş şuan 7 yaşında oldu dünyalar güzelimiz 💓