İyi akşamlar
İki gündür geçmeyen böbrek ağrısı ile acile gittim kanımda ve idrar yollarımda enfeksiyon varmış.Böbreklerime de ultrason ile bakan iki doktor da sol böbreğimi göremedi daha sonra ürolog geldi ve sol böbreğimin sağ böbreğimden çok daha küçük olduğunu Doğumdan sonra araştırılmasını istedi böyle bir durum aranızda yaşayan var mı