38+2 günlüğüz bugün, doktorumuz 5-8 ekim arası yok, yarın kontrolümüz var 1-2 cm açılma olursa çarşamba yatış yapar doğumu başlatırız olmazsa sezaryene döneriz dedi ancak ben suni sancı istemiyorum, yani o kadar sancıyı çekmek için enerji bulamıyorum kendimde, doktorun olmadığı tarihlerde de sancım tutar doğum olur diye endişe ediyorum. Çarşamba günü direkt sezaryene girme düşüncesi oluştu kafamda ama deli gibi vicdan azabı çekiyorum sanki gelmek istemiyo da zorla getiriyormuşum gibi hissediyorum hem hamileliğim bitsin kavuşayım hemen istiyorum hem de biraz daha dursun istiyorum ama yukarda saydığım sebeplerden dolayı bi yandan da istemiyorum arkadaşlar benim psikolojim yere batmış, bana bi el atın :’)