Canm biz de 26 haftalık oluyoruz yarın bir haftadır aşşağıya indiklerini hissediyorum belli oluyor , bence büyüdükleri ve kiloları arttıkları için aşşağı inmeleri normal ve iki tane oldukları için ister istemez kasıklara baskı yapıyorlar ve dolayısıyla yürümek de zorlaşıyor . Tanıdığım bi arkadaş 34. Haftada doğurdu maşallah bebeğin biri sadece 4 gün küvözde kaldı diğeri de hiç girmedi . Bebekten bebeğe çok değişiyor . Sürekli kalçanın altına yastık koyup ayaklarını yüksekte tutarak dinlen