Merhaba Cagla, yaklasik bi 5yil öncesinde bendede çikolata kisti teshisi kondu. Siddetli regli agrilari, tuvalete cikarken aci vs. gibi bi ton skintim vardi. Ultrasonda duzenli olarak hep kontroller yaptirdim ki kistte buyume vs. varmi diye. 2 sene kadar dogum kontrol hapiyla etkilerini baya bastirdim doktorun kontroluyle, baya kuculmustu ama dogum kontrol hapinin yan etkileri oluyor hani çözum degil yani, sadece sorunu erteliyor. Önerim yedigin gidayla cikolata kistinin etkilerini baya minimuma indirebiliyosun ve hayat kaliteni duzeltebiliyosun, benim kendi tecrübem( gluten, sekeri azaltip daha meyve, sebze agirlikli, balik kesinlikle haftada bir vs.)