Arkadaşlar merhaba,
Normal duruyorken, uzanırken vs hiç ağrım yok.
Ama göbeğimi okşayıp, çok çok hafif sıvazladığımda (çok bastırmadan) sanki çişe sıkışmışım gibi ağrı hissediyorum. Kabızlık vardı biraz ondan mı bilmiyorum. Çok tedirgin oluyorum.
Bu durumu yaşayan var mı acaba