Gecen bir tanıdık olmuştu şanmede Hüseyin görmüş doktoru 9 bin demişti ben akedimi hastanesine gidiyorum orda yapıcam ameliyatımı benim de pek fiyatla ilgili bilgim yok ama baya yükselmiş fiyatlar 3 yıl önce sezaryan oldum 2500 şimdi 10 dan fazla diye söylüyorlar