Srnrcvs Kızlar 36 haftalık olucam carsamba gunu heyecan sardı benı doktor henuz dogum şeklimi vs demedi süreç rutin kontrollerle gecıyor.Çatı muayenesi vs de henuz olmadım ondan sonramı acaba dogum seklıne karar verıyorlar doktorlar
HilalYlmz Srnrcvs çatı muayenesi oldum çatılarım gayet normal doğuma uygundu ama bebeğim iri bi bebişti 3860 doğdu ultrasonda 4200 çıkıyordu doktorum bana bıraktı normal zorlar ama yineee de sen bilirsin dedi bende spinal sezaryenı tercih ettim mecburi sezaryene döndük 39. Haftada kavuştum bebeğime şimdi iyiki diyorum 😀
gncglozclk HilalYlmz ya nedense kilolu bebek normal dogumda daha kolay doğar dıyorlar eskiler zayıf bebek zor cıkarmıs hep boyle duydum 😂
HilalYlmz gncglozclk Valla bende 4küsür kiloyu duyunca normalee cesaret edemedim 🙈😂 Anam bide normal doğurcam diye deli deli hallere girdim yok squatlar pilates topu üstünde zıplamalar merdiven in çık tepin korunmasız ilişkiye gir eşşek gibi 3+1 evi çömelip 2 günde 1 elle sildim kendi ağzıma kendim sıçtım ama yok olmadı doğuramadım ahahahah 😂😂😂
Eboz Srnrcvs catida kac kiloyu yapabilirsin yada darsa sezeryan diyor 40+3 suni yeyip sezeryanla dogurdum
gncglozclk Eboz oda yani maşallah 6 kılo nasıl cıksın 😂😂😂😂 4500 e kadar normali yapan yapıyor ya onun üstü hep sezaryan
Eboz gncglozclk Evde dogum vardi o sira Ebe Ben yapamam demis adanaya hastaneye gitmisde normal dogurmus😊
gncglozclk HilalYlmz en azından denemişsin 😂 bende normal istiyorum bebişe baglı nasıl gelmek isterse keyfi bılır de ins Rabbim nasip eder 🤲🌸 tabi önceliğim saglıklı olması o an durum neyı gosterıyorsa oda olur 😂
HilalYlmz gncglozclk evet evet o yüzden içim rahat denemedim demiyorum 😂 amin canım hem bebek hem anne için hangisi hayırlısıysa o şekilde olsun🥰
Nuresalo633 Normal doğum asla🤣 tovbe🤣 sezeryan oldum ilk doğumum da bu gebeliğimde sezeryan inşallah olacak🥰 30.hafadayim
gncglozclk Nuresalo633 sezaryan en guzeli diyende çok var 😂😂😂 ablamla kardesım de sezaryan ol ne acı cekcen mis gıbı dıyorlar da ayy ben se normali tadım istiyorum 😂😂😂
Nuresalo633 gncglozclk aynen bende öyle düşünüyorum ablanız gibi ne acı var ne o anı görebiliyorsun bilmiyorum sezeryan daha iyi 🙄🥰🤣 normal doğum düşünüyorsuniz valla helal iyi cesaret 🤣
gncglozclk Nuresalo633 ayy ben cok istiyorum normal dogum o acıyı bi sıkıntı cıkmazsa cekıcem yanı kafaya koydum hıc sezaryan dusunmuyorum her anını zorluklarını dıbıne kadar yasamak ıstıyorum ıns gonlume gore olur 🤲😂 ha olmadı baktım gelmıyor tüm de bayılmam belden yınede o anları gorcem 😂😂 ayy ıns 🤲🤲
gncglozclk Nuresalo633 bedenimden bi can cıkıp aglayasını duymak istiyorum o an kucagıma almak istiyorum her aksam kafaya koydum da normal dogumumu hayal ediyorum siz dusunun ne kadar kendımı alıstırdımı bıde artık ruyalarıma gırıyor hep normal yapıyorum 😂😂😂😂
gncglozclk CeydaST kendı sancım yetmezse suni de denicem herseyı denıcem elımden gelenı yaptım da gelmedı derım en azından kendime 😂