1 kez klomen+catlama ignesi kullandim basarisiz oldu kizlar.Bende amh dusuk 3 yumurtam olusmustu ve hepsi catlatildi fakat gebelik olmadi ya simdi ben 2 kere daha klomen denesem yine 3 yumurta olusup olmasa toplamda 9 yumurta cop olacak sizce yumurta rezervi dusuk olan birinin bu tedaviyi uygulamasi sacma gelmiyor mu olan yumurtalar tukeniyor gibi geliyor bana sizce ne yapmaliyim yanlis mi dusunuyorum?