Suadmsv anestezi veriyorlar zaten kısa bi işlem ben uyuduğumu ve uyandığımı hatırlıyorum sonrasında ağrı da çok fazla çekmedi öyle kanamam da çok olmadı, tüplerin eğer tıkalıysa bile ilaç verecekleri için tıkalıkların açılıyor ben rahim filminden 3 ay sonra hamile kaldım