Artemis_ 11. Haftada ve 20 li haftalarda olmak üzere iki kez birer kutu augumantin ictim. Dis cektirmek zorunda kaldigim icin. Herhangi bir sorun olmadi. Kadin dogum doktorum prof. Ilk soyledigimde de zaten gebelikte kullanilan guvenlu antibiyotijlerden oldugunu, kullanmam gerektigini, olusacak bir enfeksiyonun bebek icin sorun yaratacigini iletmisti. Suan 36+4 deyiz dogumu bekliyoruz 🙏