iremdemirr Selam kızlar, İstanbul Anadolu Yakasında Göztepe Şehir Hastanesi var doğum yapan var mı yorumlarınızı çok merak ediyorum Zeynep kamil veya orayı düşünüyorum
eylulmihrasmom iremdemirr ben zeynep kamilde doğum yaptım çok memnun kaldım. doğum sonu servisi biraz kötü ama çok sıcak odalar
Hdemir1618 iremdemirr ben doğum yapmadım ama üç kere farklı farklı doktora gittim hiçbir ilgilenmediği için başka hastaneye gittim şans işi doktorda🤦♀️
iremdemirr @eylulmihrasmom bende aslında en başından beri zeynep kamil takipliyim genel olarak memnunum fakat yakınım acil doğum için gittiğinde sancı odasının hapishaneden farksız olduğunu söyledi ürkütücüymüş korktum biraz 😂 Başka bi yakınım ümraniye devlette doğum yaptı odada plates topu vs varmış telefonları da kendisinden almamışlar sürekli yanındaydı iletişim halindeydik😅
eylulmihrasmom iremdemirr yani telefon almıyolar evet ama hapishane gibi de değil o an aklınıza telefon gelmez ki😂 ebeler vs çok ilgiliydi ben memnun kaldım pilates topu zeynep kamilde de var 😅
Hdemir1618 iremdemirr maalesef ki sorduğum soruya cevap vermezler ikili testi onlar yüzünden kaçırdım yönlendirmediler. Başka hastanede test yaptırmam gerekti bölümün adını söylemedi kendim zar zor buldum oysaki evime 10 dk mesafedeydi bende hastane değiştirdim mecburen