Minikmucizelere Kuzeyozum bende yarin 23 haftalik olacağım kasiklarim patlicak gibi sizin durumunuz nasi oldu gecti mi cok korkuyorum
dilek_turkan_14 Kuzeyozum aynı haftadayız benim de geceleri yatarken ağrı giriyor bıçak sokar gibi aynı
e_blue_sky_a Kuzeyozum 20yim bazen oluyor. Yatınca geçiyorsa sıkıntı yok veya dayanılmayacak gibi değilse
Yagmurun_28 19+4 bizde bir tarafa toplanıyor ve toplanacağı zaman aşırı ağrı oluyor kasığımda doktorum normal olabilir rahim genişliyor demişti
myangelson Minikmucizelere çok şiddetli ağrılarınız varsa doktora gözükün. Eğer çok şiddetli değilse rahim, bebek buyudugu için ağrılar olabiliyor dinlenmeye kendini yormamaya çalış
Minikmucizelere myangelson gece patlicak gibiydi ama sabah buyuk tuvaletimi yapinca rahatladim biraz galiba gaz varmis simdi saddce oturma pozisyonumu degistirirken falan hafif bi aci oluyo o kadar normaldir o zaman dimi
Arzu_jfrv Selam kızlar bende de kasıklarımda şiddetli ağrılarım oluyordu hatta ne ayakta ne yatakda duramiyordum çox kötüydü Dr gitdim magnezyum yazdı şimdi iyiyim doktora gidin belki dizede yazar sağlıklı günler dilerim hepinize
myangelson Minikmucizelere ay gaz sancısı mi o da çok kötü yapar evet kendini sıcak tut ayaklarını ve belini falan. Bol sıvı tüket kabız olmamaya çalış lavaboda ıkınma
Minikmucizelere myangelson ay dimi banqda gaz sancisi gibi geldi tuvaletten sonra rahatlayinca ama kipirdarken cok az bi aci oluyo o normal dimi cunku gazimi cikaramadim hala tuvaletimi yaptimda gaz cikmiyo😅
myangelson Minikmucizelere olabilir takip et kendini devam ederse her ihtimale karşı doktora görün bir. Gaz sancısı fena birşey benim sezaryenden sonra başıma geldi ağladım sancidan ömrümde ilk defa gaz sancısı çektim şok oldum 😅🤦🏻♀️
Minikmucizelere myangelson aynn kivrandiriyo valla bebek olmasa gene bi sey degilde insan korkuyo bi sey mi oldu acaba diye alahim korusun hepsini🙏
Minikmucizelere Elifdddd benimde öyle doktorunuza sordunuz mu bi sey dedi mi bugun benimde oyle de tedirgin oldum