44Kranur Kızlar yarın dogumum var nasip olursa oğlumuz olacak ve hala isme karar vermedik acil yardımmmm 😂😂
Bal_1604 44Kranur sağlıkla kavuşun ♥️ oğlum olsaydı Ali asil koyucaktim kızım oldu Alya Asel koydum belki sizinde hoşunuza gider hayırlı olsun şimdiden
Aysensrkan Sağlıkla kucağınıza alın 🥰 biz Atlas koyacağız bebeğimizin ismine. Atlas Doruk Kuzey isimlerini beğeniyorum