Cak35 Gksslm tekrar ödeme yapmadık bebeğin cinsiyeti belli oluyor ama direkt bize söylemiyorlarmış druna söylüyorlarmış ondan öğreniyorsun
Gksslm Cak35 benim testi yaptırdığım yer test sonucunu bize e mail ile göndereceğini bizim doktorumuza götüreceğimizi söyledi
DolapTiniminibutik1 Gksslm %99 kesin sonuç diye biliyorum bende yaptırmıştım. Onunla ilgili bir sorun yoktu ama bebeğim doğumdan sonra vefat etti ciğer gelisemedi diye. 🥀
acakir Merhaba, sonuclar hem size hem doktora gidiyor. Cinsiyet ise sadece doktor ile paylasiliyor. Yanilma payi cok dusuk olan bir test. Yaptirmaniz iyi olmus. Hayirli haberler alirsiniz insallah 🙏🙏🥰🥰
Gksslm acakir benim doktorum devlet hastanesinde burası ise özel bi laboratuvar da verdik kanı bize e mail olarak gönderileceğini söylediler bi yanlışlık mı var acaba dolandırılmayalim sonra
ozlmm35 Gksslm benimde ikili tarama testimde bir değerim yüksek çıkmıştı içim rahat etmedi nipt testi yaptırdım sonucum bugün çıktı ve temiz çok şükür 🤲 doğruluğu %99.99 deniliyor ikili ve dörtlüye göre daha güvenilir hiç canını sıkma temiz çıkar inşallah 🤲
acakir Gksslm sonuc sana e mail olarak geliyor ama zaten pek bisey anlasilmiyor yine doktorun yorumlamasi lazim es zamanli olarak hem de doktorunuza gonderiyorlar. Bizim oyle yapildi. Cinsiyet ise sadece doktora gonderiliyor doktor bilgi veriyor size. Genoxa yaptirdim nipt testimi.
Gksslm acakir sizin doktorunuz da mı devlet hastanesindeydi yani doktorumun kim olduğunu nerden bilip de ona gönderilecek onu anlayamadim da ben
acakir Gksslm ozel hastane benim ama form dolduruken doktor adini hastane adini aliyorlar form doldurmadiniz mi ayriyeten kani vermeden once de soruyorlar zaten
Dlydmrcn Bende ikili test yaptırdım ama çok pişmanım çünkü ultrasonda bebeğin her şeyi normal olmasına rağmen ikili testte down sendrom olasılığı yüksek çıktı bugün başka bi doktora gittim ve fetal dna yaptırdım
Gksslm acakir form doldurdum ama ne hastane adı ne doktor adı sorulmadi sadece benim adım soyadım TC gebelik haftam imza başka bişey sormadılar
acakir Gksslm hmm anladim o zaman bilemiyorum size gelecektir sonuc siz doktor ile gorusup bilgi verirsiniz. Hangi laborutuvara yaptirdiniz acaba ?
Cecemk Cak35 merhaba benden de bugün 2.kezkan istediler. Sizin ikinci kez sonuçlarınız belli oldu mu ? Ben biraz endişelendim
Cak35 Cecemk inşallah güzel gelir sizinki bebeğin dnasına yeteri kadar ulaşamayınca istiyolarmış tekrar
Cecemk Cak35 doktorum endişelenmene gerek yok bir gebemden daha istedim bugün sakin ol dedi ama ben sabahtan beri tutamıyorum kendimi 😢 inşallah sizin için herşey güzel olur dualarım sizinle
Cak35 Cecemk çok kişi var öyle 2. Kez kan alınan ben çok araştırmıştım genetikçilere sordum da kandaki bebeğin dna oranı yetersiz gelince istiyolar genelde. daha sonucunuz belli değil kendinizi sakinleştirin inşallah güzel sonuçlarımız olur