Susamana Merhabalar 33. Haftada grip oldum 1 gündür epey ateşim de var. Birde 3 4 saattir bel ağrısı çekiyorum ilk başta dışarıdaydım uzanamadım şimdi yarım saattir yatıyorum geçsin diye Bel ağrısı gripten mıdır acaba başka hiç bir şey yok elhamdülillah Bu ağrıyı yaşayan var mı
glsmogrtmn Susamana ballı ihlamur icebilirsiniz, tereyağı bal karışımı yapıp yiyebilirsiniz kaşıkla, pekmez içebilirsiniz, sirkeli suyla yatmadan gargara yapabilirsiniz
Nemregn Susamana benimde belim çok ağrıyor şimdi sıcak su torbası duruyorum 2 dk durum geri çekiyorum fazla uygulamamak şartıyla işe yarıyor
MMad Susamana bel ağrısı artık bormal dışarda vakit geçirdiyseniz o da arttırmıştır. Sarımsağı küçük küçük doğrayın bal ve 5-6 damla limon ile yatıştırıp yiyin bunu bi kaç gün yapın farkı göreceksiz ♥️