Esoo7 Merhaba kızlar, kullanan herkesten olumlu/olumsuz yorum rica ediyorum bu ay için bütçe ayırdım almayı düşünüyorum son kez buraya sormak istedim. Sizce yararı olur mu yoksa bebeğim alışıp kucak mı ister bilemedim. Teşekkür ederim 🙏🏻
Nunix- Kullanan arkadaşlarımın hepsi memnun diye aldım elektronikten daha çok seven bebeler olmuş ama ben muadil bir marka aldım umarım benim bebem de sever
Hil7889 Alın alın 😍 ben nunanın üstüne muadilini aldım 😌 nuna çom rahat ama bb de hareketlendikçe kolay gaz çıkarıyor 🤭 daha uzun süre kalıyor 5 dk kadar 🤭 muadil de aynı işi görüyor ama bütçe varsa babybjörn daha kaliteli tabi ☺️ 5 dk yı küçümsemeyin bu arada 🥳🤪