Kızlar selam bugün doktor kontrolüm vardı öncesinde nst girdim doktor ağrın çıkmış dedi ultrasonla baktığında da bebeğin başı kemiğe kadar dayanmış 10 gün daha durabilirse iyi, hiç kalkmadan yat oturman bile baskıyı arttırır dedi :( ben daha 35+4 günlük hamileyim 37ye kadar sabrederse iyi olur dedi doktor. Sizce bu nstye göre doğum yakın mıdır? Evet kalkınca çok ağrı hissediyorum ama bebek biraz daha büyüsün küvöze girmesin diye sabretmek istiyorum :( 