Öncelikle Rabbim hepinize sağlıklı kazasız belasız mutlu bir hamilelik dönemi nasip etsin hanımlar. Cumartesi günü zorunlu bir şekilde 35. Haftamizda sezaryen doğum yaptım… ilk kontrollerimden itibaren Atakent Cihan hastanesine gittik hiç değiştirmedim. Muayene ücretleri kontrolsüz artıyordu ona bir şey diyemem ama hastahane ekibi ameliyathane ekibi yeni doğan hemşireleri o kadar naif o kadar anlayışlı ve güler yüzlüler ki hanımlar Kocaeli’nde olup hastahane arayışında olan heerkese tavsiye ederim odaları çok güzel hoşgeldin bebek konsepti odanızda hastane tarafından hazırlanıyor ve fotoğrafçı yine hastane tarafından karşılanıyor. Ben çok çok memnun kaldım Rabbim hepinize prensesler gibi bir doğum nasip etsin🌺