Ayazinannesi07 38+2 oldum Kızlar Cuma günü çatı muayenem yapıldı biraz canım yandı açıkçası doktorum normal doğum yapabileceğimi ve sancımın gelmesini bekleyeceğimizi söyledi , ister istemez heycan korku bi yandan başladı az öncede bir iki damla kan geldiğini gördüm kasıklarımdada biraz ağrı var panikledim sizce normal mi ? Aşırı bir sancım yok ama her an Doğum olabileceği ihtimaliyle telaşlıyım benim gibi olan anneler burdamııı🙈
Zhraagk Kanaman varsa doktoruna ulaşabiliyosan ara sor hemen yada git hastaneye aksatma bence Allah korusun 🤲🏼
Ayazinannesi07 Zhraagk lekelenme normal diye biliyorum canım nişan şeklinde gelen kanama farklı oluyormuş, Amin Allah hepimize kolaylık versin🙏