Busrabusra1 38.5 teyiz bebek hala kanala girmemiş. Bu durumu yaşayan var mı. Sizinki ne zaman kanala girdi
Bursa17 Busrabusra1 benimde aynı kontrole Çarşamba gidicem de peki bebeğin kanala girdiğini nerden bilebiliriz
Kubrademirli Busrabusra1 geçen hafta kontrolde 38+6 idim bebek sağ kasıkta hala kanala girmemişti yarın kontrolüm var 39+6 oluyorum inşallah inmiştir yoksa suni sancı ile doğumu başlatacak doktorum 🥹
bdenerigokce Busrabusra1 öyle düşünme hemen, 2 gün sonra kontrole gittiğinde bile kanala girmiş olabilir, stres yapma 🫶
mrvsrcn Bursa17 karnınız asagi iniyor daha rahat nefes alıyorsunuz ama daha çok tuvalete çıkıyorsunuz 😂😂😂
Bet25 bdenerigokce valla benım baskı var bazen yürüyemıyorum batmalara ama girmemiş dedi doktor 38+4üm
Kubrademirli Busrabusra1 Allah razı olsun canım sizde inşallah hayırlısıyla sağlıklı sıhhatli ve kolay bir doğumla bebeğinizi kucağınıza alırsınız inşallah 🌸