Ezo667 Bugün doktora gittim ve erken gebelik olduğunu söyledi, bana bununla ilgili yaşantısı olan varsa ne zaman kese göründü ve 4. Haftada beta değeriniz neydi yazar mısınız
BurcuBulut Ezo667 ben tam beklenen adet tarihimde beta verdim 4 haftalıkken 81 çıktı sonra 2 günde bir beta verdim katlanarak arttı 2290 larda çıktı 5.haftamda kese ve nokta kadar bebeğim gözüktü şimdi 7+3 olduk 🙈 kalp atışlarını da geçen hafta duyduk içini ferah tut 🌸
Ezo667 Seyma_58 artar o zaman benimde 2 gün sonra doktor tekrar beta bakacak inşallah olması gereken artış olur
Seyma_58 Ezo667 yok şuan gebe değilim düşük ile sonuçlandı ama devam ettiği sire boyunca arttı 2 4 5 binleri gördüm
Ezo667 BurcuBulut ay teşekkür ederim canım ya BurcuBulut ay teşekkür ederim canım ya benim beta 315 çıktı geç döllenme dedi doktor normalde 5+2 olması gerekirken sanırım 4+3 deyiz 2 gün sonra artış olursa içim iyice rahat eder bu anı 1 yıldır bekliyordum çok heyecanlıyım
Raziyenurx Ezo667 benim dört haftalıkken 83 tü betam bida baktırmadım betaya 7. Haftada hastameye gittim kalp atışı ve bebişi gördük şuan 26 haftalık olduk
AslanKadini Ezo667 ben gecikince test yaptım hamile ciktim 7 nci haftada gittim keseyim bebegi gördüm kan verip betaya baktirmadim zaten kese ve bebek gorundukten sonra önemi yok. Acele etme canım.