Kızlar normalde 22+2 haftalığım ultrasonda 23+5 çıkmış kilosu 637 gr iri bir bebek olacak yaklaşık 2 hafta önde dedi hiç başına gelen var mı? Tüm organlarını kontrol etti sağlıklı dedi.
Devlette Doktora 18+5 gittiğimde 299 gr demişti hafta olarak 19+5 demişti o zaman 1 hafta önde gidiyor demişti az ye dedi ben 2 öğün yemek yiyorum oysa 1 tabak fazla yemiyorum ki normalde bunu doktoruma dedim güldü 🤣ben birşey anlamadım.