bdenerigokce 33+0 Dayım, akıntım var ve akıntı etrafı şeffaf su gibi, bebek tekmeleri de çok çok az, zorla atıyor sanki😳 Sancım yok. Ne yapmalıyım bilemedim kızlar
annesi53 bdenerigokce bende aynı postu açtım 32 haftalığım hareket çok az heralde yeri daraldığından öyle düşünüyorum yani ben
Zeynepkanat bdenerigokce benimde bebeğimde hareketsizlik vardı 2 tur kordon dolanması sonucu yarın sabah 9da zorunlu sezeryan olucam bence ihmal etmeyin
Fdoner-34 bdenerigokce valla ben 40 haftalığım bu gün benimde dün geceden itibaren bebek hareketleri hissetmedim sabah acile gittim yatış verdi ben kabul etmedim
Zeynepkanat Harvicell 39 haftalık oldum bugün doktorum 32-34 haftada da kordon dolanması olabiliyor dedi benim geçen haftada vardı dolanma ama tek tur olduğu için normal doğumu bekledik 2 tur dolamış🥹
Zeynepkanat bdenerigokce evet maalesef riskleri çok yoksa ben normal doğum için çok uygunum nişanım geldi bebeğim doğum kanalında ama normal doğum yapamıyorum riskleri yüzünden
Fdoner-34 bdenerigokce çünkü iki gün yatıracak doğumu başlatmadan tekrar çıkarıcak boşa yatmış olucakdim
Zeynepkanat annesi53 evet anlıyor tabi birazda tecrübe istiyor ben hep uzman doktor takipliydim kendisi bana hiç kordondan bahsetmedi şu an gittiğim ise doçent doktor ve ilk muayenesinde sana kordon dolanmasını hiç mi demediler diyip kızdı🥹
bdenerigokce Zeynepkanat şimdi hıçkırık tuttu galiba hareketlendi baya, şekerli Türk kahvesi içicem bi de