Cansuelicin Selam kızlar sabah dokuzda doğuma giriyorum boynunda kordon olduğu için zorunlu sezeryan ve Spinal olacağım varsa tavsiyeleriniz veya beni rahatlatacak bir şeyler :))
Eboz Cansuelicin hayirli sekilde kavusun yaa Ben dogumumu ozledim1 sene olacak o an cok guzel kavusmak emzirmek 😊
Efnan3443 Allah inşallah hayırlı bir doğum gecirtir sana cnm inşallah sağlıkla bebeğine kavuşursun Allah yardımcın olsun inşallah 🤲🤲🌹