Bereninannesi Kızlar kızım 8 ay 15 günlük oldu ve yediğimiz yemekleri o da severek yiyor tabi her yemeği yedirmiyorum ama iyiki herşeyden tattırmışım diyorum siz de durumlar nasıl nerelerdesiniz yahu hele bi ses verin 🙋🏻♀️☺️
ikibaloglanannesi 9 aylık olduk🌺 Bende her şeyden yedirdiğim için oğlum çok şükür yemek konusunda zorlamıyor maşallah sübhanallah 🧿❤️