Denizzz54 32+0′ dan selam kasım anneleri, hazırlıklar ne durumda iyice ağırlaştık değil mi 🙈 yıkama-ütüleme-yerleştirme bitti şükür💞 burada fotomuz hatıra kalsın sağlıkla kavuşalım bebişlerimize, rabbim sağlıkla o güne ulaştırsın inşallah 🙏😍❤❤❤
3prens1prensesmom Denizzz54 30+5 🐣💕 bende bugun yarin yikayacagim ama cesaretim yok. Cantami hazirlamam gerektigini biliyorum neleri yanima alip almayacagimida 4.gebelik nede olsa tecrube var ama ilk kez belimde ve karnimda sanci hissediyorum sezeryan dikisim cok aciyo son dogumumu yapali daha 1 sene olmadi😏 sanki heran dogurcakmisim gibi hissediyorum korkuyorum cantayo hazirlamaya hastaneye gitmeye bi yandanda hazirliksiz yakalanicam diye kendimi gazliyorum . Valla cok tuhaf duygular icerisindeyim🥴
Meryembozkurt46 Amin canım maşallah 🧿 tatlı telaşlar 24 haftalıgım daha erken diye başlamadım ikinci hamilelim bir oglum var buda erkek o yüzden cok eksik birşeyim yok sadece biraz yeni kıyafetler almak istiyorum buda yeni giysin haksızlık olmasın diye onada erken
Denizzz54 Meryembozkurt46 ilk olunca okadar çok eksik çıkıyor ki 😁😁 maşallah tecrübeli anne olacaksınız sağlıkla gelsin miniğiniz, alışveriş çok keyifli minik minik kıyafetler insan seçerken eriyor 😍💞
Denizzz54 bdenerigokce tamamlamaya bak biran önce daha şimdiden penguen gibiyim ağırlaştım göbüşten 🙈👻💞
Avril Yelizkemal 36+1 benim de hiçbir şeyim hazır değil 😀 yıkadım sadece hastane çantası falan hak getire İki hafta sonra da doğumum var üstelik 😂
Denizzz54 Yelizkemal hadi bakalım zaman kısıtlı erken yapalım kafamız rahat olsun, bol bol dinlenmeye ihtiyacımız olacak 😊💞
Denizzz54 3prens1prensesmom yaa 4. demek ki 😍 Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 🙏 ne kadar erken başlarsak o kadar iyi çok zor oluyor son zamana doğru bence ileriki haftalarda yapamazmışım çünkü eğilmek kalkmak gerçekten zorluyor 🙈 sizde bir cesaret başlayın 👍
Avril Denizzz54 ondan korkuyorum zaten umarım erken gelmez 🥲🥲🥲 38. Haftada alacak zaten doktor bekler inşallah 2 hafta daha 🥹🙏🏻