Cnscmrtplt Down sendromu oluyor. Sağlıklı bir down sendromu olsa zaten sonlandıramazsınız. Başına gelmeyen bilemez . Her gittiğin profesör ileri haftalarda ölecek zaten derse ,ödem seni zehirler derse yapacak bir şeyin kalmıyor. O yüzden fikirlerinizi kendinize saklayın, keyfi sonlandırmışız gibi yorumlar yapmayın. Yaşamayana demesi çok kolay.