Asyacelenk Kızlar çarşamba günü doğumum var bugün nst de ağrım çıktı ama ben hiç ağrı hissetmiyorum ufak tefek bel ve bacak ağrıları ama çok az acaba çarşambaya kadar doğurur muyum 😂