Kedisevercan Akıntım olduğu için doktor ilaç verdi. Doktoruma güveniyorum ama yine de merak ettim sizler neler yaptınız?
Tugba_sari Kedisevercan benim doktorum fitil verdi içinde 2 adet vardı 3 gün arayla kullandım ve kesildi tamamen
bdenerigokce Kedisevercan sarıydı ve baya geliyordu. Kaşıntı vardı onun içinde istedim travazol. Kaşıntı çok şükür geçti ama mahvediyordu beni yani çok kötüydü. Ama akıntı hala var gibi, kendimi bildim bileli var nasıl geçecek bilmiyorum
Cgllay Tugba_sari banads öle fitil verdiler henüz kullanmadım kesın kesıyormu akıntıyı kasıntım yok ama o yuzden kullanamadım 31+4 üm
Tugba_sari Cgllay benimde kaşıntım yoktu sadece çok fazla akıntı oluyordu ve evet kesti tamamen şuan çok rahatım