Ben 37+5 im ve 2 gündür düzensiz ve şiddetli kasılmalarım var, normalde uzanınca geçerdi ama geçmiyor. Sürekli idrarım geliyor ve gelince de taş gibi oluyor karnım. Ayağa kalkmaya çalışınca da çok affedersiniz alt tarafımda sızı oluyor. Acaba doğuma mı hazırlanıyor bebek. Hastaneye de gitmek istemiyorum yatış verirler diye, zaten çarşamba günü randevum var. Geçen hafta nst de sancılarım da çıktı ama açılmam yoktu. Böyle birşey yaşayan bilgilendirebilir mi ya da neden oluyor biliyor musunuz?