ANurrr Çok şükür tüplerim açık onu biliyorum ama rahmin içindeki iki yuvarlak bşey var sanki doktor bşey demedi ona dair ama aklıma takıldı yinede bilen birisi varmı acaba bana yardımcı olacak
ANurrr Betul_sevinc Tüplerim açık evet biliyorum ama iki yuvarlak bşey var rahimde sizde de çıkmışmıudı böyle yuvarlak