Birde artık buradaki başlıklar değişsin ve bilgili olanlar daha çok konuşsun istiyorum.. maximum 3 hafta daha buralardayım sonra bi şekilde doğacak bebiş zaten .. bu kadar uzun süreci nasıl geçirip bitirdim hala inanamıyorm. Sağ salim yolun sonuna varmış gibi hissediyorum sağlıkla kucağımıza aldıktan sonra oh mis.. Bu hamilelik işi valla zor 9 ay dile kolay valla resmen 1 sene nerdeyse hamile geziyoz.😂