Gebelik şekeri çıktığı zaman direk diyetisyene yönlendirme yapılıyor zaten . Yediğin şeylere dikkat etmen yeterli şuan gebeliğin ne kadarlık bilmiyorum ama sadece tatlı türü şeyler yeme çok canın çekerse hurma ye ben öyle yapmıştım bir haftada geçti gitti değerlerim normale döndü. Korkma sadece yediklerine dikkat et