Hilaluur01 geçmiş olsun benımde 11 haftalıktı ben kürtaj oldum ama vakumlu,banada bebek büyük genel anestesiyle alıcaz demişlerdi,özel hastaneye gidiyorum,şimdi tekrar sekız haftalık hamileyim,kürtajdan ıkı ay sonra hamile kaldım gene🙏🏻🙏🏻 çok üzgünüm senin adına kalbini ferah tut bida olur rabbi isteyen herkese versin🙏🏻