Merhabalar arkadaşlar🌸
24+3 deyiz şeker yüklemesi zamanı geldi çattı. Doktorum kesinlikle yaptırmamı söyledi. Ama beni kan tutuyor ve kan alınırken bayılıyorum😔 buna önlem için kan alındıktan hemen sonra şeker yiyorum . Ama bunda hiçbir
Şey yenmiyormuş🤦🏼♀️Ne yapacağım bilmiyorum😔 lütfen bu şekilde olup güzel geçen, bana öneride bulunabilecek arkadaşlar var mı🤗