Merhaba kızlar,kızım martta doğacak ama ufak ufak neler almam gerek diye liste yapıp bakinmaya başladım Ama kafama bir şey takıldı Giyim olarak ilk etapta 0-3 aylık olanları alsak bebiş büyüdükçe diger bedenleri alsak oluyor mu ? Yoksa şimdiden diğer bedenleri de mi almalı ?