seymasbal Arkadaşlar sezeryan doğum olduktan 1 hafta sonra doktorum kontrole çağırdı da acaba tam olarak neye bakıyor yara izinemi bakıyor
Mutlulukkk Bebekkkk Kahverengi Gmz5560 Berraaak yaa benm 47 gun oldu ilk 1. Hafta kontrole gttm ama sadece bandı cikardilar ve doktorum gormedi beni. Ultrasonla da bakmadilar. Bi sorun olur mu acbaa ya ilerde szce. Herhangi bsey cikar mi yani 😔😔😔 smdi sizler boyle yazinca, neden bana oyle ypmadilar diye dsundum😔
Gmz5560 seymasbal yok yok bastırmıyorlar ay o ameliyattan cikincaki bastırmayı hala unutamıyorum 10 tane sezaryen olsam o kadar canım yanmazdı
seymasbal Gmz5560 valla öyle ben birde yapan kızın elini tutuyorum lütfen yapma filan dedim ama tabi nafile o acıyı asla unutamam herhalde ☹️
Berraaak Merhaba daha bugün doğum sonrası kontrolüm vardı 😅😅😅 dikişe bakıyor ultrasonla bakıyor bandı çıkarıp batikon sürüyor o kadar 2 dk bile sürmüyor muayene
Gmz5560 seymasbal yalvariyordum bende 3 4 kez yaptilar stresten dudaklarimi yemekten dudaklarim şişmişti artık
Egevebarisinannesi Vandb bende ilk defa duydum sezeryan sonrası bastirdiklarini görmedim ilk sezeryanda bana kimse. Bsy bastirmadi
Gmz5560 Egevebarisinannesi benim sezaryen den sonra çok kanamam olmuştu kanamanin nerden geldiğini anlamak için bastirmislar ama canımdan can gitmişti hastanede Bi benim sesim vardı 😔