Pamuk merhaba serklaj oldum, sizde olmuştunuz, sonrasinda progesteron verdi. Ama suan sabahki dozum yok aksama alabilecek esim çalıştığı için. Devlette oldum doktora da mesaj atamiyorum. Eczanede bitmedigi icin vermedi ilaci akşama bi arkadas verecek bir doz almamis olacagim endiseliyim ne yapmalıyım