Esmaxzcv Kızlar ben 36+3 haftalık hamileyim bebeğim bu hafta kilo hiç almamış doktorr kilosu ilk defa az dedi 2400kg kilosu az olunca doğunca sıkıntı olur mu acaba ya ilk gebelik bu arada cinsiyet kız
Esra_Omer_21 Esmaxzcv 39+1 de 2950 kilo doğdu çok şükür hic bi sıkıntı olmadi seninde belki o zamana kadar biraz daha alır canım
Leyla1993 Esmaxzcv ya neden korkuyorsunuz?benimde bebek 2950 doğdu 39+3 de son haftada alocak kilo hiç korkma.
Minnakkurabiyeveannesi27 Esmaxzcv Kuzum doğuma kadar bol bol kaşar peyniri kefir ceviz ve muz tüket bol bol su iç ve günde 2 bardak süt iç doğana kadar bunları düzenli yaparsan 3 kilo olur doğana kadar ama suanki kilosu da tehlike arz etmiyor 2 kilo üzeri sıkıntı olmuyor
Kader_25 Esmaxzcv benim kızım 40+2 de normal doğum 3265 Gr doğdu ama ben çok muz yerdim mesela kaşarıda Direk dilimli yiyemessen tost yapıp yiyebilirsin
Hamisimmm Son günlerinizde yiyebilirsiniz kelle paça ol sarımsaklı. Ya da kemik suyundan çorbalar tüketin. Gün aşırı. İnşallah faydasını göreceksiniz. Yediğiniz halde almazsa bile bebeğin kilosu iyi maşallah. Doğuma kadar biraz daha alır inşallah
Leyla1993 Esmaxzcv korkma hiç esas sağlam olması kilosunu doğduktan sonrada duzelte bilirsin hiç korkma ama bir şeyler ye daha 2-3 haftan var rahat bir azda kalksa ki zaten sorun değil olmazsa insAllah stres yapma.iyi düşün iyi olsun
Hamisimmm Ahhh şu doktorlar zaten strese sokuyor. Sen stres etme. Rabbim nasip ederse inşallah alır kilo minnoşun. Almazsan bile kilosu gayet iyi. Strese girince daha da kötü olursun
Hamisimmm Şeytan da çok vesvese veriyor. Annelik içgüdüsü işte falan. Bol bol inşirah suresi dinle. Gözünü kapat, Nefes al ver. Rabbim bu ana kadar koruyup getirdi. Kucağına da sağlıkla almayı nasip etsin inşallah canım