Nili4321 Kızlar bugün şeker yükleme testi yaptırdım gebelik şekeri çıktı dahiliyeye git dedi diyetisyene de ? Nasıl bir süreç yardım eder misiniz çok üzüldüm başına gelen var mı nelere dikkat edeyim
subatmasali Dahiliyeye gidiyosun oda seni endokrine yönlendiriyor. Diyetisyen sana liste veriyor endokrin günde kaç kez açlık tokluk ölçeceğini söylüyor. Düzelmezse diyetle insüline başlıyor benim başıma geldi