Merveylmzz Doğum çok zormuş bir daha düşünmüyorum ☺️ ama bebişinizi kucağınıza almak gerçekten mükemmel bir duygu sanki hiç acı çekmemişsiniz gibi
Melike_sevgi Merveylmzz Allah size bağışlasın sağlıkla büyütmek nasip olsun inşallah 🥰 müsait olduğunuzda soru sorsak😅
Sedadgr Merveylmzz ahaha bende senin gibiydim ilkini dogurunca asla bir daha dogurmam dedim ikinci dogmak üzere zamanla unutuyrsun 😂😂
Ceylankayra Merveylmzz 39+5olduk daha dogurmadim bende istiyorum artık 🤷😅birincinde bende çok yeminliydim şuan ikinci bebişimi bekliyorum planlı gebelikti üstelik 😅unutursun