Neslihanny 6+2 hafta gebeyim. Ultrasonda bir tane de 6 cm çatlamayan yumurta görüldü. Dr takibini yap çok ağrın olursa gelirsin dedi. Daha önce başına böyle bir şey gelen var mı? O yumurta doğuma kadar kalır mı kaybolacak mı acaba bi zararı olur mu🥹