Bebekbekliyorum Kızlaaar. Doguma giderken bu tüycüklerinizi naptınız. Ben hamileligimden önce lazere gidiyordum ama yarım kaldı. Simdi ağdaya devam. Ama agdada bende sivilce ve batik yapıyor. Ilk yapıldığında guzel olsada bir hafta sonra tuyler cikmaya çalıştıkları icin kotu bir goruntu oluyor. Sizler doguma giderken bu konu ile ilgili neler yaptınız.taktik verirmisiniz??