adatuna Merveogz33 internette anne yanı beşiklere baktığınızda yükseklikleri yazıyor ona göre bakabilirsinizz
busraayksll Merveogz33 yoyko çok iyi diye biliyorum canım kullanan iki üç arkadaşım, bide Chicco nun var bana arkadaşım verdi ama fiyatı aşırı yüksek ve ebati küçük yani 6 7 ay için değmez , durumun iyise bilmem tabi 🤣
Minnakkurabiyeveannesi27 Merveogz33 kesinlikleeltem smart kral beşik hem kullanışlı hem kaliteli anne yani olabiliyor ayrıca kademeli felan harika bir yatak
adatuna Merveogz33 ben huggy aldım tasarım olarak memnunum 🤗 Açıkçası çoğu birbirninin aynısı. Ben yatak odasının çok dolu görünmesini istemediğim için sade bir model aramıştım
Merveogz33 busraayksll elele madde ya da prego bütçeme daha çok uyar sanki 😅 7 aylık hamileyim inanılmaz kararsızım mobilya da istemiyorum taşınma durumlarında sıkıntı yaşarız bunun gibi öneriniz varsa dinlerim ☺️
busraayksll Merveogz33 evett trendyolda onların da yorumları çok iyi sanki prego daha fiyat performans, bende pregonun bide park yatağı var ama anne yanı özelliği yok onun ilk aylarda pek iş görmez
Nazalex Merveogz33 elele çok iyi cnm ben memnunum o kadar para vermeye gerek yok kesinlikle işini görür
Merveogz33 adatuna Çok güzelmiş sade ☺️ bebeği eğilip almaya gerek kalmıyor değil mi yükseklik kademesi 3 ayar mı
Merveogz33 busraayksll evet önemli olsnntek tarafın açılıp kapanması dediğiniz gibi hepsi birbirinin aynıysa çok pahalıya gerek yok zaten bi çoğu da yataksız geliyor o da sıkıntı 😅ayrıca yatak problemi olmasın diye hazır yataklı mı seçsem
Merveogz33 busraayksll doğru iyice bakınayım 3 model aklımda dursun elele kendi sitesinde yatak bedava diye onu seçebiliriz
Merveogz33 Nazalex yaa çok iyi siz nereden aldınız peki elele kendi sitesinde yatak bedava imiş daha mantıklı geldi trendyolda yatak yoktu 🥹
Nazalex Merveogz33 ben kendi sitesinden aldım cnm bir haftada geldi kurulumuda basit. İşi bitince kendi torbası var koyup baza altına atabilirsin o konuda sa baya pratik. Tekerlekli olunca salona yatak odasına taşımasıda baya basit oluyor. Yatak ekstra alabilrsin belki
Merveogz33 Nazalex kendinden yataklı beğenmezsek alırız 900 küsür bebek yatakları ☺️ elele pek kullanan yok sanki 3 kademeli demek orta yüksek ve en alttaki oyun yerinden bahsediyor değil mi
Merveogz33 Minnakkurabiyeveannesi27 baktım internetten bu dediğiniz model mobilya mı peki park beşik değil sanki ☺️
Minnakkurabiyeveannesi27 Merveogz33 siz park beşik istiyorsanız belirtseydiniz keşke siz sadece anne yani beşik demişsiniz 🙏
Merveogz33 adatuna bebeği alırken yataktan inip eğilip mi alıyorsunuz yoksa yatağa sabitleyip uzanırken de bebeği kolayca alabiliyor musunuz ☺️ anne yanı genelde yatağa sabit oluyor anne yataktan kalkmadan bebeği kolayca alabiliyor. Bazı beşiklerin boy ayarı olmayınca zor oluyor
Merveogz33 caparjunior şimdi baktım kullananlar memnun e bebekte kalmamış görünüyor kendi sitesi varsa ordan kontrol ederim genel yüksekliği de iyi sanki hatta kimileri yataktan yüksek kaldı demiş doğru mu bu 😅