Kızlar beni çağırmışlardı bi kaç kere sonra doktorum doğum iznine gitti sağlık ocağında ben sağlık ocağı adresimi değiştirdim evlendikten sonra önceki yerde ki doktorda aramıştı iki üç kere bugün konuşurken bi arkadaşım ihmal etmemem gerektiğini söyledi 20 yaşındayım nereye gitmem gerekiyor sağlık ocakları yapmıyormuş hastanede hangi bölüme gitmem gerekiyor nasıl yapılıyor neye bakıyorlar yaptıranlar var mı