Bende 35+2 deyim. Dün çok az hareket etti doktorumu bilgilendirdim tedbir olsun nst ye bağlan bakalım dedi, hareket etmeyen bebeğim nst de hareketlenmeye başladı birşeyi yokmuş en azından iç rahatlığı açısından doktoru bilgilendirmek en iyisi tavsiye olarakta tatlı birşeyler yiyip, hareket etmesini sağlayın dediler, içinizi ferah tutmaya çalışın