Merhaba arkadaşlar bugün amniyosentez işlemi yaptırdık ve bebeğin sıvısının renginin kırmızı olduğunu gördük hatta böyle kırmızı kahverengi arasiydi da diyebiliriz doktor ilk defa böyle bir şey gördüğünü söyledi ve bebeğin yaşaması mucize dedi,16 haftaligiz. Hiç böyle biseyler karşılaşan var mı?