Melike_sevgi Ferideakdogan__ doğum pozisyonunda ama indi mi bilmiyorum Çarşamba günü gidip konuşacağım bakalım 🥲
Minsaa 2424aa valla rabbim hepimizin yardımcısı olsun çokta kasmamak lazım ne yaşayacağımızı bilmiyoruz 🙃
Canseel13 imrnx ay benimde 5 bugün saat 10 da doktor randevum va rinşallah ikimizinde sancısı açılması vardır🙈
Canseel13 imrnx ay kuzum sancım 3 tane 110 lara kadar çıktı arada 60 ta var ama açılmam hala 2 cm eve gönderdi sen ne yaptın
imrnx Canseel13 sancı artınca tekrar doktora mı gitceksiniz? Bende nst gittim hareket etmedi serum falan tekrar nst girdim evdeyim şimdi😃